Am avut mereu atractie fata de magazinele sex shop in care de fiecare data cand am intrat am avut ocazia sa gasesc mereu ceva nou si placut chiar daca era vorba de lenjerie intima sau de jucarii erotice.

Ca de obicei de Sfantul Valentine sau de Valentine’ s Day cum se mai zice pe alocuri… am intrat la sexshop Romantic sa cumpar cateva cadouri pentru colegele mele de facultate. Am descoperit ca o noua colectie de lenjerie intima Coquette a fost deja distribuita cu mai multe saptamani inainte de aceasta zi si care se pare a avut priza la clienti.

Am reusit sa aleg in sfarsit din ceea ce mai era expus pe site un ansamblu de lenjerie Romance si altul Alba ca Zapada din colectia aceasta, cu volane si paiete, la care bordurile bretelelor sunt onrate cu volanase sexy de culoare rosie.

Anumite noduri in forma de fundite ascund foarte frumos sexul celor care le vor purta. Pentru mine am gasit un corset si un baby doll de culoare neagra in strech la care cupa este ridicata si adaptata sanilor rotunzi daca cumva purtati marime mai mare.

Sa nu uit de bikini care sunt perfecti in acest ansamblu si care reda liniei toata lungimea picioarelor, care, sigur este un atuu deoarece le plac mult barbatilor. Alte surpize la magazinul sex shop romantic va invit pe dumneavostra personal sa intrati pe website si sa va alegeti anumite produse care sigur sunt interesante deoarece gama este variata.